Home | Welcome to Jawab!
 

Question

0 votes

Do we have skydiving facility in Pakistan?

Zainab Hussain | 10 years ago

I wanna give it try but as far as I know they don't have it in Jeddah, So Pakistan is my only choice for now, which city do they have in? how's it? any experience of skydiving ?

Tags: Sports 

 

Asked by: Zainab Hussain | 10 years ago | Answers: 12 | Views: 21674

Answers

3 votes

Ali Iqbal | 10 years ago

Answered by: Ali Iqbal | 10 years ago

Comments
found it... check this out.. might be the thing youre looking for https://www.facebook.com/skydivepakistan?sk=info
Ali Iqbal | 10 years ago
I'm not surprised to know that.. thanks for the link dude. !
Zainab Hussain | 10 years ago

1 votes

Faiq Latifi | 10 years ago

Answered by: Faiq Latifi | 10 years ago

Comments
I have this water phobia.. cant do scuba diving :P ! I wanna feel that amazing feeling that you get up there.. all free.. sorta flying..
Zainab Hussain | 10 years ago
hahaha... I like flyingggg tooo... Buh only if I have my own wingsss... Can't rely on parachutes, there's a quote: <<Just because nobody complains doesn't mean all parachutes? are perfect>> :P lol
So i feel scuba diving safe coz i knw how to swim... I have no water phobia... Lastly, I have a desire to see the world underwater... Coz its 100 times more beautiful than we have above... :-)
Faiq Latifi | 10 years ago
wings? check this out :- http://www.youtube.com/watch?v=17FJt0GWg3o
its dangerous I know but.. FUN!!
Zainab Hussain | 10 years ago
WOWWWWWWWW..... This is how I like it! Awesomeeeeee...!! =) i think to do this needs alots of trainingg then skydiving nd only pro's can do it, i suppose... Have u noticed they were soooo fast in the air... :O phewwwww...
Faiq Latifi | 10 years ago
:D
Zainab Hussain | 10 years ago

1 votes

Sana MAK | 10 years ago

Answered by: Sana MAK | 10 years ago

Comments
Sure :P guess, I'll have to visit rwp/Islo this time when I come to Pk. :D
Zainab Hussain | 10 years ago

0 votes

Mughees Ahmed | 10 years ago

Answered by: Mughees Ahmed | 10 years ago

0 votes

Khawaja Naveed Haider | 10 years ago

Answered by: Khawaja Naveed Haider | 10 years ago

Comments
Are you sure it was skydiving not paragliding ?
Zainab Hussain | 10 years ago

0 votes

Osama Afzal | 10 years ago

Answered by: Osama Afzal | 10 years ago

0 votes

Amna Zafar | 10 years ago

Answered by: Amna Zafar | 10 years ago

0 votes

Nabeha | 10 years ago

Answered by: Nabeha | 10 years ago

0 votes

Anonymous | 5 years ago

Answered by: Anonymous | 5 years ago

0 votes

Anonymous | 5 years ago

Answered by: Anonymous | 5 years ago

0 votes

Anonymous | 5 years ago

Answered by: Anonymous | 5 years ago

0 votes

Anonymous | 4 years ago

Answered by: Anonymous | 4 years ago